piątek, 24 stycznia 2014

Haul time!

Wtajcie, witajcie witajcie!!!

           Wiem, nie było mnie bardzo długo, za co bardzo Was przepraszam. Niestety trochę chorowałam, do tego mega zamieszanie na uczelni, sesja i te sprawy. Mam nadzieję, że jak już cały ten młyn się skończy będę mogła wrzucać Wam posty częściej.
         Dzisiaj, tak jak już widzicie będzie haul. Postanowiłam sobie, że ograniczę zakupy i myślałam, że nawet nieźle mi idzie, dopóki nie zebrałam wszystkich kupionych ostatnio rzeczy ;). Mogę się bronić tylko tym, że są to kosmetyki na które się jakiś czas czaiłam i które napewno zużyję oraz tym że pielęgnacja króluje! ;)



1. Dermedic Normacne żel do twarzy - Jak widzicie kupiłam w promocji 1+1, za oba zapłaciłam w Super Pharm 20 zł. Promocja jeszcze trwa :)
2. BeBeauty Normalizujący Żel-peeling 
3. BeBeauty Delikatny Żel-krem 
4. BeBeauty Płyn micelarny 

Jak widzicie w końcu wybrałam się do Biedronki i postanowiłam zaopatrzyć w znane i polecane chyba już przez wszystkich kosmetyki :)

1. Proffesional Spa - Maseczka algowa do cery trądzikowej - 8,90 zł. Moje ostatnie odkrycie, maska jest w formie proszku, wydaje mi się że będzie wydajna. Jest to maska peel off, czyli taka jaką lubię najbardziej :). Z pewnością dam Wam znać jak wyrobię sobie jakąś większą opinię :)
2. Ziaja - maska oczyszczająca z glinką szarą - 1,50 zł. 
3. Rival de Loop - Truskawka i wanilia, maseczka na dobre samopoczucie, około 1,50
4. Synergen - Anti pickel maske - 2 zł
5. Eveline - bioHialuron 4D, roll on pod oczy, 12 zł
6. Olejek z drzewa herbacianego - ok 10 zł


1. Bourjois Healthy Mix - mój podkłąd idealny o którym mówiłam już milion razy. Postanowiłam teraz kupić tę starszą wersję, gdyż wydaje mi się, że jest lepsza od nowej, dodatkowo to opakowanie dużo bardziej mi odpowiada, około 40zł
2. Miyo - Róż do policzków odcień 03 rose, około 10 zł
3. Inglot - Róż, odcień 72, cena 20zł (odcień porównywany do MAC Well Dressed)
4. Rimmel Salon Pro - 702 Simply Slizzing, około 10 zł na promocji


          To już wszystkie rzeczy które kupiłam w ostatnim czasie. Trochę się tego nazbierało :) Niektóre kosmetyki znam i lubię od dawna, inne są nowościami. Bardzo zaskoczyłam mnie ta maska algowa, myślę, że zaopatrzę się jeszcze w inne z tej serii. Chciałabym też kupić maskę z Ziaji Pro, wiecie może, czy przeciętny śmiertelnik może je kupić w sklepie firmowym Ziaji i czy ceny tam są dużo wyższe niż na allegro?? Jeśli wiecie coś na ten temat dajcie znać. Może Wy poczyniłyście jakieś ciekawe zakupy ostatnio? Jeśli tak, piszcie koniecznie w komentarzach!!!


Buziaki i do następnego!! :*

8 komentarzy:

  1. żel-krem z biedronki to mega dobry wybór, lubię strasznie :)
    no a maseczka z ziaji to jedna z moich ulubionych, daje efekty :)
    Ps. Gdzie mogę znaleźć maseczkę truskawkowo-waniliową na dobre samopoczucie? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu wypróbować podkład z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może napiszesz kilka słów o tym roll-onie pod oczy z Eveline?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne!! Jak tylko potestuję i wyrobię sobie konkretną opinię :)

      Usuń
  4. Tych żeli z Biedry jeszcze nie miałam muszę wypróbować jak tylko skończę wszystko co mam w domu, Natomiast płyn micelarny od nich uwielbiam.
    Miyo również bardzo lubię, a ostatnio w szczególności ich bronzer po prostu boski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To muszę się wokół niego zakręcić, bo mam ochotę na pierwszy bronzer ;)

      Usuń
  5. Zaciekawiła mnie ta maseczka algowa. Gdzie można ją kupić? I ładny róż z Inglota, muszę się za nim rozejrzeć, bo mam ochotę na ten z Maca Well dressed.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...