niedziela, 22 marca 2015

Produkty do ust - moja kolekcja

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj przygotowałam dla Was moja kolekcje produktów do ust. Jakiś czas temu robiłam juz taki post, pisałam Wam wtedy że nie jestem fanką makijażu ust, nie lubię nosić szminek i stawiam na delikatne kolory. Od tego czasu sporo się zmieniło, do mojej kosmetyczki trafiło kilka genialnych szminek i musze przyznać ze teraz uwielbiam mieć coś na usta. Najbardziej lubię zgaszone, przybrudzone róże i odcienie fioletu.


Na pierwszy odstrzał idą szminki w odcieniach różu, mam ich dosyć sporo, są to raczej odcienie zgaszonego, przybrudzonego różu, nie zobaczycie tutaj szalonych odblaskowych kolorów. 

Moje ulubione, które najczęściej noszę na ustach to matowa szminka z Golden Rose nr 02 i Vipera nr 105, uwielbiam także Maybelline 180 Velvet Pink. Matowa Vipera gości na moich ustach chyba za każdym razem gdy gdzieś wychodzę i nie chce martwić się o stan moich ust, wiem, że utrzyma się bardzo długo i będzie wyglądała świetnie. Robiłam juz o niej osobny post, zapraszam tutaj.


Szminki z GR Vision Lipstick tez bardzo lubię,  natomiast kolory i trwałość nie są aż tak powalające jak w przypadku tamtych. Mimo to, też bardzo lubię je używać. 

Kolejną szminką jest Vipera z serii Cream Color nr 26, delikatny róż, idealny na codzień, kiedy chce mieć coś naturalnego. 


Kolejno od lewej:

GR Vision Lipstick 110, GR Vision Lipstick 107, GR Velvet Matte 02, Maybelline 180 Vintage Pink, Vipera Elite Matt 105, Vipera Cream Color 26.


Kolejne szminki, które Wam zaprezentuje są juz bardziej w odcieniach fioletu. Z tej trójki zdecydowanie najbardziej lubię szminkę z Kobo nr 304 Dusky Rose, trwałość nie jest powalająca, ale też nie mogę na nią bardzo narzekać. 

Szminka z Avonu to mój nowy nabytek, muszę przyznać że się polubiłyśmy, ma rewelacyjna żelową konsystencję, nie jest mocno na pigmentowana, kolor można stopniować, niestety z trwałością jest gorzej. 


Szminka którą z tego grona używam najrzadziej to Vipera Randez Vous 77. Jest bardzo nawilżająca, ale też mocno na pigmentowana i mam wrażenie ze w przypadku tak mocnego koloru nie jest to dobre połączenie. Przyznam szczerze, że nie wiem jak z trwałością, bo nie uzywam jej. Mimo to uważam że kolor jest rewelacyjny.


Kolejno od lewej:

Avon Zmysłowa Przyjemność Purple Hyacynth, Kobo 304 Dusky Rose, Vipera Randez Vous 77 


No i na koniec zostały nam błyszczyki i lip tiny. Kiedyś bardzo je lubiłam i używałam najczęściej, traz się to zmieniło. To co mnie ostatnio bardzo pozytywnie zaskoczyło to błyszczyki Elite Matt z Vipery, ja mam nr 203 i musze przyznać że jest rewelacyjny. Bardzo mocno napigmentowany, bez drobneķ, daje piękna tafle błysku i świetnie się trzyma, wiadomo jak to błyszczyk potrafi się zjadać w szybkim czasie, to tutaj kolor wżera się w usta. 

O tintach pisałam już wiele razy, natomiast traz poszły w dostawkę i nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz je używałam. 

Nudziakowy błyszczyk z Vipery nr 9 tez jest fajny, szczególnie wtedy kiedy chce, żeby usta nie rzucały się w oczy, Natomisat błyszczyka z Essence nie używam zbyt często,  może latem to się zmieni.


Kolejno od lewej:

Maybelline 10h tint gloss nr prawdopodobnie 120, Bell lip tint 4, 5, Vipera Sweet&Wet 9, Essence nr 25, Vipera Elite Matt 203.


Koniecznie dajcie znać jak podoba się Wam moja kolekcja produktów do ust. Jestem ciekawa czy macie któryś z tych kosmetyków i koniecznie dajcie znać jacy są Wasi ulubieńcy ;)

Buziaki i do następnego ;*

11 komentarzy:

  1. Matowe pomadki z GR są świetne :)
    Bardzo podobają mi się wszystkie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory! ja ostatnio lubuję sie w nudziakach, musze trochę dokupić róży na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szminek kolorowych na co dzień nie używam, a moja kolekcja jest chyba większa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie kolory bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy kolorek ma w sobie coś fajnego :D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę tutaj kilka kolorków, które są w moim guście. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawił mnie ten blog napisany w fajnym języku ! jest miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...