niedziela, 19 października 2014

Matowa szminka Vipera Cosmetics

Cześć dziewczyny!!

Pod ostatnimi ulubieńcami pojawiło się dużo komentarzy na temat matowej szminki z Vipery - Elite Matt. Prosiłyście o to, żeby pokazać Wam jak wygląda na ustach, dlatego dzisiaj przybywam z recenzją. Kilka miesięcy temu pokazywałam Wam moją kolekcję produktów do ust (klik), było tam dosłownie kilka kosmetyków, gdyż nigdy do szminek przekonana nie byłam. Ostatnio trochę się zmieniło i cały czas trafiają do mnie nowe cudeńka. Jesteście ciekawe tej? Zapraszam dalej :)


Szminka ma fajne, klasyczne opaowanie w czrnym matowym kolorze. Bardzo podoba mi się taka prostota w opakowaniach kosmetyków. Do wyboru mamy 12 kolorów, mój to 105 Wild Orchid.

Konsystencja jest dosyć tępa, sucha i na początku czuć, że mamy coś na ustach. Mimo że szminka jest matowa wcale nie wysusza ust i nie podkreśla suchych skórek. To co bardzo mnie zaskoczyło, to jej rewelacyjna pigmentacja.


To za co lubię ją najbardziej to kolor i trwałość. Wild Orchid to przepiękny, dosyć intensywny, ciemny zgaszony róż. Kolor w którym czuję się rewelacyjnie i wydaje mi się, że mi pasuje. Poza tym jej największym plusem jest trwałość. Trzyma się u mnie około 3 - 4 godziny. Nie przemieszcza się, jest przez cały czas dokładnie tam gdzie ją nałożyłyśmy. Nawet z jedzeniem i piciem trzyma się około 3 godzin w świetnym stanie



Podsumowując uważam, że jest to naprawdę kosmetyk godny przetestowanie, tym bardziej, że nie jest drogi. Cena szminki to 12,49, więc nic tylko brać i testować. 

Dostępność: stoiska Vipery, sklep internetowy (tutaj)


Dajcie znać jak Wam się podoba! Być może któraś z Was już ją ma? Jestem ciekawa Waszych opinii :)

Buziaki i do następnego :*

29 komentarzy:

  1. Wyglądasz z nią przepięknie! :) Jeszcze nie miałam nic od Vipery, ale na pewno się rozejrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mają kilka fajnych kosmetyków w niskich cenach

      Usuń


  2. Świetny kolor pomadki :))

    Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Niedawno dodałam post na temat ich pielęgnacji

      Usuń
  3. Wow,kolor robi wrażenie,rozejrzę się za nią

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor naprawdę ciekawy, takiego w swojej kolekcji jeszcze nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny kolor :). Bardzo ładnie Ci w nim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię maty. Ten kolor ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny kolor! ja niestety stacjonarnie nie mam dostępu do szafy Vipery :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zamówić online, chociaż zawsze lepiej najpierw wymacać ;)

      Usuń
  8. piękna pomadka i piękna Ty ! :)
    bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwie pomadki od Vipery które uwielbiam! :)

    Fajny kolor masz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest po prostu boski i wielki plus, że nie podkreśla suchych skórek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam, jak spotkam to pewnie kupię do testów ;) Ten kolorek bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze! :)
    Uwielbiam matowe szminki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Inspirujący wpis oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiele tutaj fajnych pomysłów - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  15. 53 year old Assistant Media Planner Elise Mapston, hailing from Victoria enjoys watching movies like Prom Night in Mississippi and Metal detecting. Took a trip to Rock-Hewn Churches of Ivanovo and drives a Sierra 1500. Dalej

    OdpowiedzUsuń
  16. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...