sobota, 2 sierpnia 2014

Prawdziwy neon

Witajcie dziewczyny!!


Dzisiaj kolejny post paznokciowy. Chciałabym Wam pokazać lakier na którego punkcie zwariowałam! Mowa tutaj o neonowym lakierze z Vipery z serii Jest nr 526. Na samym początku nie byłam przekonana do tego koloru i generalnie neonowe paznokcie do mnie nie przemawiały, ale po jakimś czasie od nałożenia go na paznokcie skradł moje serce. Od razu na wstępie uprzedzam, że na zdjęciach może się nieco różnić od tego jak wygląda w rzeczywistości.


Vipera Jest 526

Opakowanie: Minimalistyczna, ładna buteleczka;
Cena: 7 - 8 zł / 7 ml
Dostępność: stoiska Vipery, sklep online

Bardzo podoba mi się pojemnośc lakieru, nie jest to miniaturka, że po kilku pomalowaniach nic nam nie zostaje, ale też nie musimy się obawiać zgęstnienia. Poza tym lakier ma bardzo fajny, troszkę szerszy pędzelek, który bardzo ułatwia aplikację. Do pełnego pokrycia płytki wystarczą 2 wartstwy, aczkolwiek ja lubie nakładać 3, aby wzmocnić neonowy efekt. 


Jeśli chodzi o sam kolor, to moim zdaniem jest rewelacyjny, idealny na lato. Dostałam już bardzo dużo pytań o ten lakier kiedy miałam go na paznokciach. Tak jak wspomniałam, na początku nie byłam pewna czy dobrze się w nim czuję, ale z czasem bardzo mi się spodobał. Warto wspomnieć też o tym, że inaczej wygląda w sztycznym i dziennym świetle. W sztucznym nie rzuca się tak mocno w oczy, natomiast w dziennym świetle widać paznokcie z daleka ;)


Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii na temat tego koloru. Lubicie neony, czy nie bardzo? Jeżeli widziałyście takie mocne kolory u innych firm, to też dajcie znać,  bo przyznam szczerze, że sama nie widziałam. Jeżeli miałyście lakier z tej serii z Vipery to też jestem ciekawa jak się sprawdził u Was.

Buziaki i do następnego :*


18 komentarzy:

  1. Piękny kolor i ten połysk :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor ;) W sam raz na wakacje ;)

    Nie miałam okazji używać lakierów Vipera...

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zachwycona tym kolorem, koniecznie muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo fajny, nie mam obecnie neonów w kolekcji ale taki bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, przepiękny, po prostu bomba! :) Już zapisuję sobie numerek lakieru na liście zakupów. Jak tylko spotkam gdzieś lakiery z tej firmy to sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, śliczny jest. Nie dziwię się że zwariowałaś na jego punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wali po oczach! Fajny:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolorek :) rzeczywiście w sam raz na lato :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny kolor i sliczne paznokcie! Zazdroszcze :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki on piękny!! Chyba będę musiała go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudo! aż razi w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Za neon raczej nie przepadam ale u Ciebie ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...