wtorek, 26 sierpnia 2014

Idealny baby pink - P2 010 Little Princess

Cześć dziewczyny!!

Dzisiaj zaprezentuję Wam lakier, który w ostatnich dniach podbił moje serce. Mowa tu o kosmetyku, który przywiozłam z DM kiedy byłam w Berlinie. O lakierach P2 słyszałam dużo dobrego, dlatego w końcu postanowiłam się na jakiś skusić. Jaśniutki różowy chodził za mną już dawno, ale zawsze coś mi nie pasowało. Ten jest niemal idealny :)



P2 010 Little Princess

Lakier pochodzi z kolekcji Volume Gloss Gel Look Polish. Jest w kolorze 010 Little Princess. Kiedy tylko go zobaczyłam na półce nie miałam żadnych wątpliwości co do koloru. Bardzo podoba mi się w nim piękna, elegancka buteleczka i szeroki pędzelek. Jego cena to 2 euro.



Jeśli chodzi o aplikacje, to tutaj już w całości skradł moje serce. Dobrze się rozprowadza, ma niezłą pigmentację, tym baredziej jak na tak jasny kolor. Do pokrycia płytki wystarczą 2 warstwy, jednak mogą pojawiać się małe smugi, dlatego ja postanowiłam nałożyć 3. Z reguły nie lubię lakierów które trzeba tak grubo nakładać, ale ten wysycha bardzo szybko. Byłam naprawdę w dużym szoku, więc ogromny plus dla niego!





Ja totalnie zakochałam się w tym lakierze, myślę, że skuszę się jeszcze na jakieś kolory z P2. Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba. Jestem też ciekawa czy miałyście jakieś kosmetyki tej marki i jak się Wam sprawdziły. Niedługo pojawi się też spory haul właśnie z DM :)

Buziaki i do nastepnego :*

29 komentarzy:

  1. wow, ale cudowny kolor, szkoda, że nie mam dostępu do lakierów tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jest cudny! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. jest śliczny, nie mogę się na niego napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ideal! Paznokcie i lakier cudo, zakochalam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ! Na pewno przy okazji go kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, mam własnie podobny na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow,kolor marzenie,kształt paznokci również :) Niestety nie mam dostępu do tej marki

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładny, świetnie kryje

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień różu, uwielbiam patrzeć na takie baby pink paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor muszę go kupić

    OdpowiedzUsuń
  11. Pazurki masz niesamowite a lakier jest bajeczny -bardzo dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nazwa odpowiednia do tego koloru, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mialam go, ale sie skończył i planuje kupic nowe opakowanie :-) Bardzo lubie lakiery tej marki ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny kolor !!!


    http://runningworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam go i zdanie mam takie jak Ty :-)
    uwielbiam!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...