poniedziałek, 5 stycznia 2015

Hity 2014 roku!!

Cześć dziewczyny!!


Dzisiaj mam dla Was kosmetyczne podsumowanie roku 2014. Pokażę Wam kosmetyki, które zachwyciły mnie w minionym roku. Pielęgnacji jest dosyć mało, za to kolorówki całkiem sporo. Jeśli jesteście ciekawe jakie kosmetyki podbiły moje serce, to zapraszam dalej!

1. BeBeauty, płyn micelarny - Był już w tylu ulubieńcach, że musiał pojawić się też tutaj. Nie wiem które to już opakowanie, jest cudowny, świetnie zmywa makijaż, także tusz do rzęs i jest bardzo tani. Niczego więcej nie potrzebuję.

2. Ziaja, krem nawilżający matujący 25+ - Ulubiony krem na dzień. Jest po prostu idealny, ładnie nawilża skórę, sprawia że jest gładka i miękka no i idealnie zachowuje się pod makijażem. Poza tym jest tani i dostać wydajny.

3. Bath and Body Works, Pink Chiffon, mgiełka do ciała - Pojawiła się w ulubięńcach minionego roku u od tamtego czasu w tej kwestii nic się nie zmieniło. Jak dla mnie jest to jeden z najpiękniejszych zapachów. Poza tym jest bardzo bardzo wydajna. Kupuję ją tylko na promocjach.




4. Revlon, Colorstay - Mam go już dosyć długo, ale w tym roku nastąpiło jego pełne odkrycie. Uwielbiam go za to, że przepięknie wygląda na buzi, ładnie kryje, wygładza twarz i bardzo dobrze się na niej trzyma. Jest wspaniały.

5. Pierre Rene, Skin Balance - Ten podkład odkryłam w tym roku i podbił moje serce. Mam już kolejne jego opakowanie. Mimo że producent określa go mianem kryjącego, ja bym tego o nim nie powiedziała. Nie zakryje wszystkich niedoskonałości, ale sprawia, że buzia wygląda tak naturalnie i promiennie, że te drobne niedoskonałości nie są zauważalne. Poza tym od czego jest korektor?

6. Eveline, Art Scenic korektor kryjąco-rozświetlający - Idealnie sprawdza się w swojej roli. Dla mnie krycie jest wystarczające, ładnie też rozświetla okolice pod okiem. 

7. Catrice, Camouflage Cream - Mój ulubiony korektor na niedoskonałości. Jest świetnie napigmentowany, ma ładny jasny kolor i dobrze kryje przebarwienia czy większe niedoskonałości. Nie ściera się bardzo i nie waży w czasie dnia. Jest bardzo wydajny i niedrogi. Mam już 3 opakowanie i jak na razie nie szukam lepszego.



8. Makeup Revolution, Iconic 3 - Tę paletę mam stosunkowo od niedawna, ale totalnie mnie zauroczyła. Jest odpowiednikiem Palety Naked 3. Cienie mają rewelacyjną pigmentację, pięknie wyglądają na powiekach i mają cudowne kolory. Przeważają cienie perłowe, satynowe, co akurat dla mnie jest bardzo dużym plusem. Myślę, że na tej jednej nie skończy się moja przygota z tą marką.



9. NYX, Taupe - O nim też opowiadałam juz milion razy. Mój lubiony bronzer w pięknym, chłodnym odcieniu. Idealny do konturowania.

10. Vipera Cosmetics, City Blush 31 - Piękny, dziewczęcy róż do policzków, polskiej firmy. Świetna pigmntacja, trwałość i bardzo ładne, klasyczne opakowanie.

11. Maybelline, Color Tattoo, Permanent Taupe - U mnie sprawdza się świetnie do podkreślania brwi. Używam to tego celu tylko jego i jestem bardzo zadowolona z efektów.

12. Vipera Cosmetics, Elite Matt, 105 - Ta szminka zmieniła całe moje podejście do makijażu ust. Do tej pory nie używałam w ogóle szminek, głównie lip tinty albo błyszczyki. Ta zmieniła wszystko. Jest matowa, świetnie trzyma się na ustach, ma rewelacyjny kolor, który pasuje chyba każdemu. Nie wysusza ust. Je recenzję znajdziecie tutaj.



13. Lakiery do paznokci -  W tym roku bardzo polubiłam się z brokatowymi lakierami, zazwyczaj nakładałam je na jeden paznokieć. Poza tym królowało nadal GR i ich nowa seria. Odktyłam także rewelacyjny lakier Vipery Speedo 262 o pięknym niebieskim kolorze no i oczywiście neony także Vipery. Ten to 525. 

To już wszystkie kosmetyki, które zachwyciły mnie w 2014 roku. Koniecznie dajcie znać jacy są Wasi!!

Buziaki i do następnego :*


28 komentarzy:

  1. Z micelem z BeBeauty niestety nie polubiłam się, ale kamuflaż z Catrice to świetny produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka Iconic kusi mnie od dłuższego czasu, choć zdecydowałam się na Sleek'a ;) Revlon jest na mojej liście a kamuflaż z Catrice też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. większość Twoich ulubieńców to i moi, lakiery GR, podkład Pierre Rene, krem Ziaji czy mgiełki B&BW, ale ja wole te większe bo mają lepszy dozownik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wole większe! Małe za to są świetne do torebki :)

      Usuń
  4. Mam zamiar wypróbować ten podkład Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietni ulubiency, kilka produktow jest mi znane, a pozostale z checia wyprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Camuflage z Catrice również pojawił się w moich ulubieńcach 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. iconic 3 ma piękne kolory:) ziaja matująca jakoś mnie nie zachwyciła, micelek be beauty lubię, ale pokochałam garniera:) permament taupe też lubię, ale jakoś ostatnio zapominam używać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z lepszych płynów micelarnych ;)
    stosuję również korektor z Catrice- świetnie kryję i bardzo dobrze się rozprowadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam micela, Revlona oraz korektor Eveline i w zasadzie podzielam zachwyty jednak nie do końca przekonał mnie do siebie podkład, ale nie tracę nadziei skoro tyle osób się nim zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. płyn z Biedry u mnie sprawdza się średnio, liczyłam, że będzie wielkim hitem jak u wielu osób, ale niestety to zwykły przeciętniak dla mnie. Jeśli chodzi o podkłady to faktycznie Revlon jest mistrzem i to chyba najlepszy jaki do tej pory miałam. Teraz testuję właśnie ten Skin Balance i póki co nie umiem go rozgryźć, a raczej jego konsystencji. Strasznie ciężko mi się go rozprowadza, ale efekt końcowy bardzo fajny. O tym korektorze z Catrice już tyle czytałam, a zawsze odkładam jego zakup na później, sama w sumie nie wiem czemu. Parnament Taupe to również mój ulubieniec do brwi, chociaż już dawno go używałam. Ta seria lakierów z GR wcale mi nie podpasiła. Ma taką dziwną konsystencję, albo moje egzemplarze były jakieś felerne ;) Więcej kosmetyków nie kojarzę, ale ta paletka oj marzy mi się... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem Ziaja 25+ również znalazł się w gronie moich ulubieńców roku :) Natomiast Revlon CS zupełnie nie podpasował mojej cerze, albo trafiłam na felerny egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
  12. W moich hitach też znalazły się mgiełki B&BW i cień Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. płyn micelarny z be beauty też lubię :) W planach mam wykorzystać ten podkład z Revlonu. Od dawna za mną chodzi ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Micel BeBeauty i podkład Revlon również bardzo lubię. Na mojej chciej liście jest jeszcze kamuflaż Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę tu sporo swoich ulubieńców :) Takich jak podkład Revlon i Pierre Rene, cień do brwi z Maybelline i płyn z BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. NYX'a mam i ja i bardzo sobie go chwalę. Piękny kolor różu pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam mgiełki:):) A cienie z Revolution też mam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę spróbować ten krem z Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super produkty! podkład pierre rene też jest moim ulubieńcem ;-) a Camouflage z catrice koniecznie muszę kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paleta bardzo mi odpowiada, ale wiem, że póki co pewnie bym jej często nie używała ze względu na inne cienie, które posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten blog to naprawdę fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie zaglądam tutaj aby sie dowiedziec czegoś więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe inspiracje na tym blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...