wtorek, 9 czerwca 2015

Kilka pielęgnacyjnych nowości

Cześć dziewczyny!

Chciałabym Wam pokazać kilka kosmetyków, które ostatnio trafiły do mojej kosmetyczki. Znajduje się tutaj o dziwo tylko i wyłącznie pielęgnacja. Musze przyznać, że jestem z siebie bardzo dumna, bo na promocji w Rosmmanie a pielęgnację twarzy kupiłam tylko 2 kosmetyki. Kolejne 2 wpadły mi w ręce i zostały na dłużej ;)



Kiedy dowiedziałam się o promocji w Rossmannie w pierwszym momencie zapaliła mi się czerwona lampka z myślą, że jak mój portfel w ogóle poradzi sobie z tym nadmiarem świetnych okazji. Później, gdy trochę ochłonęłam stwierdziłam, że w zasadzie zbyt wiele mi do szczęścia nie potrzeba. Po pierwszej wizycie w Rossmannie zaopatrzyłam się w serum z Bielendy - Super Power Mezo Serum, złuszczające do cery tłustej. Ten kosmetyk chodził za mną już od dawna, a że w promocji kosztował około 16 zł nie wahałam się nawet sekundy.



Po drugim podejściu do tematu promocji skusiłam się na krem na dzień z Tołpy z serii Sebio. Matując krem, który dodatkowo ma korygować niedoskonałości cery. Według opisu krem idealny dla mnie. Zapłaciłam za niego około 20 zł.

Kolejny kosmetyk trafił do mnie zupełnie przez przypadek. Mowa tutaj o kremie z algami morskimi na dzień marki Bandi. Otóż znalazłam go jako dodatek do gazety Face & Look. Byłam w lekkim szoku, bo gazeta kosztowała 5 zł, a sama cena kremu to ponad 25 zł. Skusiłam się i jak na razie jestem zachwycona. Kosmetyk jest pełnowymiarowy, ma nadal dobrą datę ważności. Nic tylko się cieszyć.


Ostatnia rzecz na jaką się skusiłam w minionym miesiącu to olejek z Avonu z serii Planet Spa. Od jakiegoś czasu miałam na niego ochotę, a wszystko przez jego piękny zapach. Z tej serii mam tez peeling do ciała i mimo że sam w sobie nie powala to zapach jest nieziemski. Stwierdziłam, że olejek będzie rewelacyjny jako dodatek do kąpieli. Zapłaciłam za niego około 17 zł.

To już wszystkie kosmetyki, które kupiłam w ostatnim czasie. jestem ciekawa czy znacie te kosmetyki. Dajcie tez znać co Wy upolowałyście na rossmannowskiej promocji.

Buziaki i do następnego :*


13 komentarzy:

  1. Świetnie trafiłaś z tym kremem Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam nieco więcej podczas promocji, kremy z Alterry, płyn micelarny, krem pod oczy, olejek do twarzy :) Na to mezo serum też miałam ochotę, ale niestety nie było go w moim Rossmannie i jak narazie odpuściłam go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym poznać zapach tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie trafiłaś z tym kremem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam z tej serii co ten olejek inne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam ostatnio mezo serum z Bielendy i jestem bardzo ciekawa działania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam serum z Bielendy i jestem niesamowicie z niego zadowolona! Kupiłam dzięki rekomendacji i był to bardzo udany zakup

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ich, więc chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  9. tego właśnie szukałam dla mnie to cos nowego oby tak dalej!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...