niedziela, 6 marca 2016

Idealny nudziak + syrenka

Cześć dziewczyny!

W ostatnich ulubieńcach opowiadałam Wam o moim ostatnio ulubionym, idealnym nudziakowym lakierze do paznokci z Vipery. Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam i nim coś więcej, tym bardziej, że znalazłam dla niego idealnego kompana także tej marki. Zapraszam dalej!


Lakier pochodzi z serii BB Nude i jest w numerze 16, ta kolekcja lakierów wzbogacona jest dodatkowo o olejek arganowy i ma za zadanie pielęgnować płytkę paznokcia. Czy rzeczywiście to robi? Szczerze mówiąc ciężko mi się na ten temat wypowiedzieć, bo moje paznokcie są z natury dosyć mocne.

Lakier ma piękny beżowy kolor, który jest moim idealnym nudziakiem. Jeśli chodzi o nakładanie, to nie ma z nim większego problemu, wystarczą 2 warstwy do pełnego pokrycia płytki paznokcia. Niestety jego dużą wadą jest fakt, że wysycha dosyć długo, natomiast ja i tak zawsze używam top coatu więc nie jest to dla mnie wielki problem. Jeśli natomiast chodzi o trwałość, to tutaj producent mógłby wykazać się nieco bardziej, lakier trzyma się na moich paznokciach około 3 dni, więc nie jest to rekordowa ilość. Mimo to, dla tego koloru jestem w stanie mu to wybaczyć.


Jak możecie zauważyć udało mi się dobrać dla niego idealnego kompana - mianowicie lakier również z Vipery natomiast z serii Shine and Hold Effect w kolorze 566. W buteleczce nie wygląda powalająco, natomiast na paznokciach daje efekt tzw "syrenki", który ostatnio zawładnął blogosferą. Ten lakier nie jest w 100% kryjący, dlatego ja nałożyłam mój nudziak i na niego 1 warstwę lakieru 566.


A oto sprawcy całego zamieszania:

Lakier BB 16 - 11 ml (dostępny tutaj)

Lakier Shine and Hold Effect 566 - 7 ml (dostępny tutaj)


Dajcie znać jak podoba się Wam to połączenie, jestem tez ciekawa czy miałyście lakiery tej marki i co o nich sądzicie.

Buziaki i do następnego :*

14 komentarzy:

  1. Efekt syrenki bardzo delikatny :) Lakier mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny nudziak ;) Szkoda, że nie umiem malować paznokci tak jasnymi lakierami C: Efekt syrenki subtelny, ale manicure od razu wygląda inaczej i intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt syrenki prześliczny. Ciągle zastanawiam się nad kupieniem hybryd, na których podobno tylko można uzyskać efekt syrenki, ale jak widać na zwykłym lakierze również. Wcześniej nie wiedziałam o takim produkcie od Vipery. Koniecznie muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba to połączenie, świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam lakier udający efekt syrenki z innej firmy i wygląda on ładnie, ale ten Twój o wiele bardziej przypomina oryginalny pyłek. Wygląda prześlicznie jako akcent na jednym paznokciu, chociaż na wszystkich pewnie też byłoby fajnie.
    Ciekawe połączenie dla osób mających ochotę na odrobinkę szaleństwa.
    Nudziakowy lakier bardzo mi się podoba :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  6. Efektowny a naturalnie wyglądający, paznokcie świetnie wyglądają w tym lakierze:lubię jeszcze na jednym dodać efekt syrenki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...