środa, 15 października 2014

Moja aktualna pielęgnacja włosów

Cześć dziewczyny!!

Dzisiaj post na temat mojej aktualnej pielęgnacji włosów. Pokażę Wam kosmetyki, których aktualnie używam i po opowiem Wam co dla mnie jest najważniejsze w mojej pielęgnacji. Nie skupiajcie się za bardzo na tych konkretnych kosmetykach, bo one się czasem zmieniają, ale po prostu na typach produktów. 


Mam przetłuszczające się skórę głowy i dosyć suche włosy, oczywiście nie są w tragicznym stanie, wyglądają nawet nieźle, ale mimo to są dosyć suche. 

SZAMPON - Jako, że mam tłuste włosy, to niestety, ale muszę je myć codziennie (oczywiście czasem zdaży się, że co drugi dzień, ale z reguły codziennie), dlatego staram się wybierać takie szampony, które dodatkowo mi ich nie obciążą. Stawiam przede wszystkim na lejącą, przezroczystą konsystencję. Najczęściej sięgam po Ziaję Lawendową i dobrze się sprawdza, byłam też dosyć zadowolona z BabyDream. Aktualnie używam szamponu  Balea, który też spełnia moje wymagania i pięknie pachnie.



ODŻYWKA - Tak samo jak z myciem, nakładam ją codziennie, gdyż codziennie myję włosy. Przede wszystkim chcę żeby była wydajna. Najczęściej jako odżywkę nakładam maskę do włosów (Kallos) i po prostu używam jej jak odżywki, czyli po krótkim czasie spłukuję. Zawsze jednak mam w zanadrzu jakąś odżywkę, teraz akurat z Balei, która też sprawdza się bardzo fajnie. Od tego kosmetyku oczekuję przede wszystkim wygładzenia włosów. Idealna jest też odżywka w sprayu Gliss Kur. Używam jej np. kiedy nie mam czasu na standardową odżywkę, czasem nawen na suche włosy, żeby je wygładzić.


MASKA - Tak jak wcześniej napisałam, zazwyczaj używam maski po prostu jako odżywki. Czasem jednak lubię nałożyć ją na dłuższy czas, aby mocno odżywić włosy. W swojej kolekcji od dłuższego czasu mam tylko maski Kallos, z proteinami mleka i keratynową (niedawno dołączyła też czekoladowa). Taką maskę nakładam 1 na 1 - 2 tygodnie.

OLEJEK/SERUM - Ten z Balei, który tutaj widzicie nie do końca mi pasuje, dlatego nie bardzo lubię go używać. Uważam, że warto nałożyć takie serum na końcówki włosów, aby je zabezpieczyć, po prostu przed łamaniem się. Całkowitym obowiązkiem jest nakładanie go, kiedy prostuję włosy. Kiedy skończę ten napewno kupię Jedwab z Joanny.



OLEJOWANIE - Uwielbiam olejowanie, bo dzięki niemu stan moich włosów bardzo się poprawił. Aktualnie używam olejku z Alterry migdał i papaja i sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Kiedy rano zmyję olej są w cudownym stanie. Nakłdam go zawsze na noc około raz w tygodniu.

To by było chyba wszystko na temat mojej pielęgnacji włosów. Dajcie znać jak wygląda u Was? Czy używacie czegoś z kosmetyków o których wspominałam? 

Buziaki i do następnego :*

18 komentarzy:

  1. U mnie bardzo podobnie :)
    Szkoda że nie dołączyłas zdjęcia swoich włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. w mojej pielęgnacji również znajduje się olejek z Alterry,ale z brzozą i pomarańczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie produkty Kallos się nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten olejek z Alterry i dobrze go wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna pielęgnacja. Ostatnio kupiłam keratynową maskę Kallos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych produktów znam tylko Kallos Keratin ale ten szampon Balea chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ta Alterra nie dawała efektów i zrezygnowałam z niego. Pozostałych kosmetyków nie znam:(

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie maski i olejki są ostatnio bardzo często używane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie maski z Kallosa bardzo lubię tak samo jak odżywki regeneracyjne z Gliss Kura ;) Olejek z Alterry u mnie się niestety nie sprawdził, a kosmetyków z Balei nigdy nie miałam ;|

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam maskę z kallosa i mam ten olejek z Balea, używam na końcówki włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie lejek z Alterry okazał się bublem :( nie mam szczęścia do olejowania włosów

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta odżywka Gliss Kur jest wg mnie najlepsza ze wszystkich, maskę z Kallosa też miałam, lubiłam, ale jakoś nie skusiłam się na ponowne kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...