czwartek, 27 marca 2014

Projekt denko!

Cześć dziewczyny!!

Dzisiaj czas na projekt denko, czyli krótką recenzję zużytych produktów. Jak zawsze przeważa pielęgnacja. Kosmetyków jest mało, bo postanowiłam, że lepiej robić takie posty częściej i z mniejszą ilością. No to zaczynajmy!!




Twarz:

Ziaja, 25+ krem nawilżający matujący  - Bardzo go lubiłam, ładnie nawilżał twarz i matowił ją na pewny czas. Miał świetną konsystencje, niby gęstą, ale szybko się wchłaniał. Dodatkowo był bardzo wydajny i miał przyjemny zapach. Świetny krem na dzień za bardzo niską cenę. Aktualnie używam czegoś innego i też jest ok. Może kiedyś do niego jeszcze wrócę. Cena to 10 zł

Oriflame, Żel do twarzy z olekjiem z drzewa herbacianego i rozmarynu - Był całkiem fajny, niedawno robiłam jego recenzję, więc jesteście zainteresowane, to zaparaszam TU. Myślę, że raczej do niego nie wrócę.


L'Oreal Ideal Soft, oczyszczający płyn micelarny - Fajny produkt, bardzo ładnie zmywał makijaż. Znalazł się nawet w ostatnich ulubieńcach .  Teraz zastąpiłam go płynem z BeBeauty, którym jestem oczarowana, więc raczej nie wrócę do niego. Ale z pewnością jest warty przetestowania. Kosztuje około 15 zł.

Bell BB Cream Lightening, korektor pod oczy - Uwielbiałam go! Naprawdę bardzo przyjemny korektor pod oczy. Miał fajną, kremową kosnystencję, pięknie wyglądał na skórze pod oczami. Same plusy i jeden ogromny minus - wydajność. Skończył mi się po około 2 miesiącach (a nie używałam go codziennie). Myślę, że kupię go jeszcze kiedyś, bo jest świetny!

Włosy:


GlissKur Hair Repair odżywka dwufazowa w sprayu - To moje kolejne zużyte opakowanie. Polubiłam się z tymi odżywkami. Używam ją gdy nia mam czasu na odżywkę do spłukiwania, a czasem też psikam na suche włosy. Sprawdza się bardo dobrze i napewno kupię ponownie :) Cena to około 15 zł

Batiste Suchy Szampon - Geniusz wśród suchych szaponów! Najlepszy jaki kiedykolwiek miałam, a kilka już przetestowałam. Włosy wyglądają naprawdę świeżo, do tego jest naprawdę wydajny. Kupuję go stale jak tylko mi się skończy. Cena to około 15 zł.

To już wszystkie zdenkowane kosmetyki z ostatniego czasu. Dajcie znać czy używałyście tych kosmetyków i jak Wam się sprawdziły!!

Buziaki i do następnego :*

25 komentarzy:

  1. U mnie micel Loreal średnio się spisał. W zapasach mam żel z rozmarynem i czekam aż przyjdzie jego kolej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu wypróbować szampony Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te odżywki są świetne <3

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Micel z Loreal bardzo lubię i świetnie się u mnie sprawdził, a na odżywkę z GlissKura mam ochotę i pewnie nie długo kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. micel z L'Oreal jest ok, ale czegoś mi w nim brakowało, polecam wypróbowanie tego z Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. krem z Ziaji bardzo lubię tak samo jak Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Batiste muszę wypróbować, a gliskura bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każde denko cieszy, prawda? Ja gdy tylko wrzucam kolejne puste opakowanie do torby, poprostu cieszę się jak dziecko. ;)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, jeśli masz ochotę wziąć udział w zabawie, zapraszam do zapoznania się ze szczegółami na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Batiste;) Nie podrażnia mi skalpu i przydaje mi się, kiedy nie mam czasu umyć włosów;)
    Mam Batiste Wild;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę na ten krem z Ziaji, a z odżywkami bez spłukiwania w sprayu jakoś się nie lubię, chociaż tej konkretnej nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. akurat uzywam tego plynu micelarnego:) uwielbiam odzywki w sprayu .....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam płynu micelarnego z Loreal, jest świetny dobrze zmywa makijaż, co do suchego szamponu mam do wlosów brązowych dark deep brown jest genialny, a krem z ziaji sprawdza się w miesiące wiosenno-letnie, poziom nawilzenia w chlodniejsze dni jest jak dla mnie zbyt ubogi :) pozdrawiam
    zapraszam do mnie http://anzistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam płynu micelarnego z Loreal, jest świetny dobrze zmywa makijaż, co do suchego szamponu mam do wlosów brązowych dark deep brown jest genialny, a krem z ziaji sprawdza się w miesiące wiosenno-letnie, poziom nawilzenia w chlodniejsze dni jest jak dla mnie zbyt ubogi :) pozdrawiam
    zapraszam do mnie http://anzistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kilka z tych rzeczy i opinia jest podobna :D Ja nie robię denek - mama usuwa do kosza wszystko co się zużyje :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog Award, jeśli masz ochotę pytania w poście

    http://elfnaczi.blogspot.com/2014/03/kolejna-nominacja-do-liebster-blog-award_28.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten krem z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze powiedziawszy jeszcze nie miałam suchego szamponu z Batiste. Chyba w końcu muszę kupić bo dużo osób w tym Ty go polecają.
    Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie, może odwdzięczenie się poprzez obserwację? :)

    http://favorisdemavie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kiedyś miałam to odżywkę i byłam nawet całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  19. cieszę się, że sprawdził Ci się Batiste, bo właśnie będę go używać :) krem z Ziaji też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja również bardzo lubię odżywki gliss kura ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam akurat ten krem i korektor - oba lubię, wydajność korektora mnie trochę zasmuciła ale zobaczymy na ile mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawi mnie ten suchy szampon Batiste i krem matujący Ziaja :) znam tylko żel z Ori - jak podkradałam go mamie w tamtym roku to byłam bardzo zadowolona a jak kupiłam flaszkę dla siebie to już jakby mniej ;) za to sam zapach bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...