czwartek, 6 marca 2014

Lovely Curling Pump Up Mascara

Cześć dziewczyny!!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją bardzo znanego już tuszu Lovely Curling Pump Up Mascara. Kupiłam go już dosyć dawno temu, bo na ostatniej promocji -40% w Rossmannie. Jeśli jesteście ciekawe jak ten tusz sprawdził się u mnie i jakie mam o nim zdanie, to zapraszam!! :)

Opis producenta: Idealnie wytuszowane rzęsy, piękne spojrzenie to cel naszego codziennego makijażu. Dzięki tej maskarze bez użycia zalotki przygotujesz zniewalający makijaż każdego dnia. Rzęsy będą podkręcone i podniesione. Specjalna wyprofilowana sylikonowa szczoteczka w maskarze Pump up pozwoli Ci na precyzyjną stylizację rzęs i dokładne ich rozczesanie.

Cena: około 10 zł

Dostępność: szafy Lovely, Rossmann


Tusz ma ciekawą, wyprofilowaną, silikonową szczoteczkę, na którą nie nabiera się zbyt duża ilość tuszu. Mi osobiście jej kształt średnio przypadł do gustu, ale w żadne sposób nie wpływa to na efekt jaki daje. Tak wygięta szczoteczka ma za zadanie idealnie podkręcać i rozczesywać nasze rzęsy. Nie sprawia trudności przy malowaniu dolnych rzęs, czy tych w kącikach. Ma także ładny, głęboki czarny kolor.



Głównym zadaniem według producenta jest podniesienie, podkręcenie i rozczesanie rzęs. Jeśli chodzi o moje wrażenie, to nie widzę tutaj spektakularnego podkręcenia, jeśli natomiast chodzi o rozdzielenie, to nie jest najgorzej. Tusz bardzo ładnie wydobywa rzęsy, sprawia, że oko staje się bardziej wyraźne i otwarte. Rzęsy są wydłużone ale i pogrubione, może je delikatnie sklejać, ale przy pomęczeniu się se szczoteczką czy grzebykiem do rzęs można je rozdzielić. 


Różnica między pomalowanym, a niepomalowanym okiem jest moim zdaniem ogromna. Jeśli chodzi o jego trwałość, to nie osypuje się, nie kruszy, nie tworzy tak naprawę w ciągu dnia żadnych nieporządanych efektów. Musze przyznać, ze ma też dosyć długą żywotność, mam go 3 miesiące, a nadal świetnie nadeje się do użycia. 

Podsumowując, jeżeli szukacie fajnego tuszy za bardzo niską cenę, to rzeczywiście jest to produkt naprawdę godny przetestowania. Lubię go używać, jednak nie podoba mi się ta wyprofilowana szczoteczka. Nie wiem czy do niego wrócę, bo bardzo lubię testować nowe kosmetyki. Niemniej jednak uważam, ze jest to produkt naprawdę godny polecenia, za śmieszną cenę.

Jeśli miałyście z nim doczynienia to koniecznie dajcie znać jak Wam się sprawdził.




19 komentarzy:

  1. Znam ten tusz z wielu blogów, ale jeszcze sama nie miałam. Wydaje się prawie ideałem, więc pewnie spróbuję już niedługo. Efekt jest bardzo fajny, za taką cenę to grzech nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o nim, ale nie przepadam za tymi tuszami bo bardzo szybko jest do wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/ - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tusz jest świetny! Miałam już kilka opakowań i na pewno jeszcze do niego wrócę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo o nim czytałam i na pewno go kupię niebawem, mam jeszcze w kolejce jeden tusz, a aktualnie maluję Bourjois, lubię produkty spod skrzydeł Lovely, są tanie i dobre np. korektor pod oczy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go, ale ta szczoteczka mi nie podeszła. Oddałam mamie do wykończenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i lubię, daje ładny naturalny efekt. Jest bardzo dobry na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go chciałam kupić na promocji i się nie załapałam już na niego (ale wzięłam ten zielony wibo ) :D Ale jak mi się zapas tuszy skończy to będzie u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, wszyscy go chwalą...muszę spróbować, bo bardzo fajnie wygląda na Twoich rzęsach...swoją drogą masz śliczne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym tuszu bardzo dużo :) Więcej pozytywnych opinii - ja osobiście go nigdy nie kupiłam i nie zamierzam, ponieważ już mam swojego ulubieńca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradź co to za tusz, może będzie też moim ulubieńcem :)

      Usuń
  11. muszę spróbować, na prawdę świetny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem w trakcie testowania - używania i póki co podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dzisiaj go dorwę :) zobaczymy jak się sprawdzi :) http://anzistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go ! Jak dla mnie to jest super :) mam długie rzęsy i nie lubię jak są sklejone, a on fajnie je rozdziela i wydłuża - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. MAsz piękny kolor oczu :) :)
    A tusz bardzo dobrze znam :) ulubiony jest !!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...