piątek, 14 marca 2014

Oriflame Pure Nature Oczyszczająco-tonizujący żel z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu

Cześć dziewczyny!!

Dzisiaj mam dla Was krótką recenzję żelu do mycia twarzy - Oriflame Pure Nature Oczyszczająco-tonizujący żel z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu. Używam go już od jakiegoś czasu i zdążyłam wyrobić sobie o nim własną opinie. Zapraszam :)





Opis producenta: Żel 2 w 1 dobrze się pieni, usuwając zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Pomaga zwalczać wypryski.

Dostępność: katalogi Oriflame, http://pl.oriflame.com

Cena: 25 zł, w promocji 10zł/ 150ml

Muszę przyznać, że nie do końca jestem przekonana do kosmetyków firm katalogowych, lubię "wymacać" kosmetyk. Mimo to skousiłam się na ten żel do mycia twarzy. Zachęciły mnie do tego dobre opinie na jego temat. 

Żel znajduje się w całkiem ładnym, poręcznym opakowaniu. Produkt wylewamy na dłoń przez małą dziurkę wtedy kiedy naciśniemy na butelkę. Nie ukrywam, że bardziej poręczna byłaby pompka, ale takie opakowanie też sprawdza się dobrze. 


Konsystencja jest bardzo żelowa, nieco galaretkowata. Po wylaniu na dłoń żel nie spływa nam na wszystkie strony. Jest też dosyć wydajny, gdyż niezbyt duża ilość pozwala na umycie buzi. To co mi trochę przeszkadzało, to, to, że kosmetyk wcale się nie pieni (w przeciwieństwie do obietnic producenta), ale skoro dobrze oczyszcza to nie jest to problem.

Tak jak wspomniałam fajnie oczyszcza buzie z makijażu wszelkich zanieczyszczeń. Czy walczy z trądzikiem? Napewno go nie pogłębia, nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego efektu, ale stan cery też się nie pogorszył. Wszystko byłoby fajnie gdyby nie to, że niestety wysusza cerę. Po umyciu mam ją dosyć mocno ściągniętą i jak dla mnie jest to bardzo duża wada.


Podsumowując uważam, że jest to z pewnością produkt który warto wypróbować. Dobrze spełnia swoje zadanie, czyli oczyszczanie twarzy, ale niestety może wysuszać. Jego misusem też jest obecność SLS w składzie. Nie jest to zły produkt i za cenę promocyjnę, czyli 10 zł z pewnością warto wypróbować, bo opinie ma bardzo, bardzo dobre.

Jeżeli miałyście też żel to koniecznie dajcie znać jak się u Was sprawdził!!

Buziaki i do następnego! :*



10 komentarzy:

  1. już dawno nie używałam kosmetyków z Oriflame, ciekawy ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie używałam produktów z Oriflame- jakoś nigdy mnie nie kusiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go wieki temu, ściągał rzeczywiście, ale chyba na cerę problematyczną się nadaje i cena dość dobra nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/ - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam inny żel z tej serii ale lata temu i był nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie jestem fanka oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię jak kosmetyki do twarzy mają w składzie SLS, nie toleruję go w szamponach a co dopiero w tym, co stosuję na twarzy. Szkoda, bo może wtedy byłby jeszcze fajniejszy ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie miałam niczego z oriflame ale do twarzy szukam teraz czegoś łagodniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyków oriflame nie używam już lata.. chętnie przejrze ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go kupionego i czeka w kolejce na swoja kolej. Z tej serii miałam mydło w kostce i sprawowało się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...