poniedziałek, 31 marca 2014

Mięta na paznokciach

Cześć dziewczyny!!

Pogoda robi się coraz ładniejsza, dlatego tez miałam ochotę na coś wesołego i wiosennego na paznokciach. Postawiłam na miętę, wybrałam lakier do paznokci Delia Coral Prosilk w numerze 156.



Opis producenta: Supertrwała, ochronna emalia do paznokci. Dzięki zawartości PROSILK - kompleksu aktywnych składników wzbogaconych o proteiny jedwabiu, emalia doskonale nawilża i pielęgnuje paznokcie, chroniąc je przed promieniowaniem UV.

Dostępność: Super-Pharm, mniejsze drogerie, online

Cena: około 5-6 zł/ 10 ml

Mam ten lakier już od ponad roku, szczerze mówiąc nie sięgam po niego wybitnie często. Mimo to, uwielbiam jego kolor, moim zdaniem jest to idealny odcień mięty, który idealnie nadaje się na sezon wiosenno letni. To co mnie bardzo zaskoczyło gdy go otworzyłam, to fakt, że lakier wcale nie zgstniał. W zasadzie to chyba wcale nie zmienił swojej konsystencji, przez cały rok.


Jeśli chodzi o aplikację, to nie jest ona najprzyjemniejsza. Niestety lakier jest bardzo słabo napigmentowany i do pokrycia płytki potrzebne są nam 3 warstwy. Byłoby to jeszcze do przeżycia, gdyby nie to, że schną one w nieskończoność, co jest wręcz niedopuszczalne. Pomalowanie nim paznokci trwa niemal pół dnia. Sam lakier utrzymuje się na paznokciach około 6 dni w bardzo dobrym stanie, co jest świetnym wynikiem.



Koniecznie dajcie znać czy podoba Wam się to jak wygląda na paznokciach i piszcie jakie kolory Wy lubicie na wiosnę i lato! Jeśli znacie lakier o podobnym kolorze, to też dajcie znać w komentarzach :)

Buziaki i do następnego :)

13 komentarzy:

  1. Fajny kolorek, idealny na wiosnę :) na zdjęciach ta mięta wygląda troszkę na odcień szarości i brudnej bieli:) ale nie odbiera jej to uroku :) pozdrawiam :) Zapraszam w wolnej chwili na moje wiosenne inspiracje :) http://anzistyle.blogspot.com/2014/03/wiosenne-inspiracje-style-j-lo.html śledzę Twojego bloga, mam do w liście blogów w pasku bocznym :) bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę miętkę i bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek lakieru, kocham miętowy <3

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/ - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wolę bardziej intensywne mięty, ten kolorek na zdjęciach wygląda bardziej jak szarość, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny na wiosnę i lato - pastelowy i spokojny :D Ja lubię żywsze mięty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier bardzo mi się podoba :). Duży plus za trwałość. 6 dni to naprawdę długo. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam i właśnie nigdy się z nią nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze lakieru z tej firmy :) Chyba się skuszę na właśnie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek :) 6 dni to dla mnie cud!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie jasne kolorki na paznokciach :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolorek choć na zdjęciach to raczej wyblakła mięta, może na żywo wygląda inaczej :) Mam dwa lakiery z tej serii i czerwień jest dużo lepsza od cielistego różu, lepsza pigmentacja, trwałość i krycie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj 3 warstwy to dośc sporo. Ja się derenwuje gdy mam nałozyć 2 więc ten lakier u mnie niestety, ale odpada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny kolor! Uwielbiam takie delikatne odcienie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolory.Za to nie nienawidzę gdy lakier długo schnie.
    Obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...