piątek, 7 marca 2014

Nowości kolorówkowe

Cześć dziewczyny!!

Dzisiaj pokażę Wam kilka produktów za kolorówki, które ostatnio do mnie trafiły. Bardzo cieszy mnie to, że nie ma tego bardzo dużo, bo stram się ograniczyć moje kolorówkowe zbiory. Znajdą się tutaj tak naprawdę tylko rzeczy które od jakiegoś czasu chodziły mi po głowie oraz kilka bardzo korzystnych łupów. Zapraszam dalej :)


1. NYX Blush - Taupe - O tym, że mam na niego chrapkę mówiłam Wam już w mojej ostatniej Wishliście. Szukałam jakiegoś fajnego bronzera o zimnym odcieniu i niezbyt mocnej pigmentacji, gdyż wcześniej nie miałam do czyniania z tego typu kosmetykiem i nie chciałabym sobie narobić plam. Słyszałam mnóstwo pochwał na jego temat i w końcu jest już mój :) Dorwałam go na allegro.

2. NYX Jumbo Pencil - Iced Mocha - Taka sama sytuacja jak z kosmetykiem wyżej. Myślę, że fajnie sie sprawdzi do szybkich, dziennych jak i wieczorowych makijaży, nada się również jako baza pod cienie. Za nią i bronzer zapłaciłam na allegro około 50 zł z przesyłką.

3. Inglot - cień nr 358 - Uzupełnił moją małą paletkę 3 cieni z Inglota. Bardzo fajny cień na codzień do np.  zaznaczenia załamania. Piękny kolor, coś między brązem, szarością a fioletem. Cena to 13 zł

4. Lakiery do paznoci - Wszystkie 3 kupiłam na wyprzedaży na blogu Lakierowa Mania Mani, każdy za cenę 5 zł! Nie mogłam się oprzeć i kupiłam 3 lakiery: GR Galaxy nr 20, Inglot 948 i Essie 11 Not just a pretty face. Lakiery są świeże i chyba wcale nieużywane.

5. Eveline - Paznokcie lśniące i twarde jak diament - Może powinnam była pokazać to w pielęgnacji, ale gdzieś mi się wtedy zawieruszyła. Ostatnio coś złego stało się z moimi paznokciami i są bardzo łamliwe, dlatego postanowiłam coś z tym zrobić i padło właśnie na ten produkt. Cena to około 10 zł.


To już wszystko co mam Wam do pokazania w tym poście. Jeżeli miałyście któryś z powyższych produktów to koniecznie dajcie znać jak Wam się sprawdzał!! Piszcie też jakie zakupy Wy poczyniłyście w przeciągu ostatnich tygodni!

Buziaki i do następnego :*

19 komentarzy:

  1. lakiery GR bardzo lubię, odżywka Eveline towarzyszy mi już od bardzo dawna i dzięki niej mam piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zakupy kolorowe, cienie sama bym przygarnęła, lakiery też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne nowosci! Mam dokladni taki sam jumbo Pencil Nyxa - jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Jumbo także mam chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się kolor lakieru Essie - lubię takie odcienie...odżywkę z Eveline też mam, używam jako bazy:) a jumbo kredka z NYX - piękny odcień wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdobycze :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam inną wersję odżywki z Eveline bo 8w1 ale też nawet dobrze się sprawdza :) ciekawe zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdobycze, śliczne kolorki lakierów :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Essie za 5 zł? :O WOWOOOW :D Piękne lakiery :D A co do odżywki Eveline - inne wywołują u mnie reakcję alergiczną, dlatego na pewno nikomu jej nie polecę :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ladne kolory lakierow :-) Ja niemoge doczekac sie moich, bo niedawno zamowilam pare na necie i cos dojsc nie chca :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten kolor lakieru z Essie-idealny na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy! Lakiery w bardzo fajnych kolorach i ten cień z Inglota mi się podoba ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja kolorówka w tym miesiącu kuleje ;p Muszę porobić większe zapasy cieni. Ten z Inglota ma bardzo fajny odcień. Taki chłodny, czyli coś dla mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Essiak ma cudny kolor! Uwielbiam takie :) ciekawią mnie produkty nyx :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten cień z Inglota i bardzo go lubię☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery za taką cenę? Tylko brać! :)
    Super nowości.


    Obserwuję. :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się marzy ten bronzer z NYX. A mam Inglota 358 i bardzo się lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile świetnych nowości! Piękny kolor kredki z NYX. Cień 358 z Inglota również niedawno kupiłam ;) Podoba mi się lakier z Inglota, ciekawa jestem jak będzie wyglądał na paznokciach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...