poniedziałek, 3 marca 2014

HAUL - Pielęgnacja


Cześć dziewczyny!

Ferie się skończyły i pora zabierać się do roboty. Dzisiaj mam dla Was zakupy które poczyniłam od ostatniego haulu. Dzisiaj będzie to tylko pielęgnacja, a kolorówkę pokażę Wam w najbliższym czasie. Chyba się w końcu opamiętałam, bo wydaje mi się, że jest tego trochę mniej niż ostatnio, albo tylko tak mi się wydaje ;)

Włosy


Jakiś czas temu w denku  (klik) pokazywałam Wam szampon z Alterry, który naprawdę polubiłam. Będąc ostatnio w Rossmannie zauważyłam, że Alterra jest na promocji, dlatego skorzystałam z okazji i zaopatrzyłam się w szampon i odżywkę z granatem i aloesem. Oba kosmetyki były po 5,99 zł, więc całkiem fajna przecena. 

Kupiłam też mój drugi suchy szampon z Batiste, którym jestem po prostu zauroczona. Ze wszystkich suchych szamponów jakie używałam ten jest najlepszy. Ja zawsze kupuje go kiedy jest na promocji w Hebe.

Twarz


Niedawno też wspominałam Wam w mojej Wishliście, że chciałabym wypróbować serum marki Verona. Przy okazji jego zakupu skusiłam się też na maseczkę oczyszczającą z minerałami morskimi tej samej firmy. Za oba te kosmetyki zapłaciłam po około 6zł

W ostatnim czasie zrobiło się też głośno o lekkim kremie Alantan Dermoline. Postanowiłam wypróbować gdyż moja cera była mocno przesuszona podczas zimniejszych dni jakie panowały. Zapłaciłam za niego około 9 - 10 zł w aptece.

Na koniec, standardowo nie może zabraknąć maseczek do twarzy z Rival de Loop. Obecnie są na promocji w Rossmannie za 1,20, więc jeżeli nie używałeyście ich jeszce, to jest to dobry czas żeby to zrobić.



To już wszystko z pielęgnacji co wpadło do moich zbiorów w przeciągu lutego. Dajcie znać czy używałyście któryś z tych produktów i jak się Wam sprawdziły. Niebawem pojawi się haul z kolorówką, na który już gorąco zapraszam. 

Buziaki i do następnego :*

12 komentarzy:

  1. witaj:) dawno mnie tu u Ciebie nie było ale już powracam do żywych ! :) fajne zakupki;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;-D
    Fajne zakupy !!! Mam ten krem do twarzy i szampon suchy :-D i chwalę sobie je. Życzę miłego używania

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny haul :) koniecznie muszę wypróbowć ten szampon z alterry :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://my-cheerful-world.blogspot.com/ - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie jestem ciekawa jak sprawdzą się nowości z Verony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szampon i odżywke z Alterry mam sa genialne, Batiste szampon uwielbiam i maseczki Rival de Loop tez miałam sa ok i ta oliwkowa i hydra tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ten suchy szampon musze sie skusic jak bede w Pl ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię produktów do włosów z Alterra ale za to Bariste uwielbiam :) jutro idę po maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz co testować! ;-) Miałam maskę Alterry, była dobra, ale nie jakaś wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampony z alterry są naprawdę fajne - skład całkiem niezły i działanie też, a cena nie odstrasza :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cos mi swita, ze mialam takie opakowanie z Alterry, ale to byl chyba zel po prysznic albo peeling. Batiste mialam i lubilam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak sprawdziło się serum marki Verona? Byłam zainteresowana kupnem tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam szampon z Batiste i moim zdaniem jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...